BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday 8 June 2011

salam

sudah lame aku tidak menulis kt site..maklum la bzy ckit skrang nie..
mlm nie pun sebenar aku xtahu nk tulis pe..
juz nk cite skit sal hdup aku semenjak dua menjak nie.


seronok kn ble dpt melihat org ynag kite syg senyum..
walaupun dia bkn mlik kite lg,tp dpt melihat dia tersnyum rase cm heppy sgt..
aku sndiri pun cm tuu gak.
walupun hanya sekejap,ia sudah ckup utk buat kite gembira..
ia sedikit sebnyak dapat mengubat kedukaan yg telah lame terpendam..
maklum la kn..
nk jumpe slalu dh xboleh coz dia bkn milik kite lg..
dia dh jd milik org laen..


aku sempat lihat dia tersenyum dan mendengar dia ketawa..
xtahu la senyuman dan ketawa nya ikhlas drp hati nya or dia juz berpura..
tp kelihatan dia heppy dgn hidup dia sktang nie..
maybe dia dh dpt lupa kn aku n hidup bhgia dgn org yg dia syangi n cintai..
maklum la aku nie sape la sgt bg diri nya..
hidup dia skrng nie pu maybe dh sempurna..
xseperti semasa bersama aku dulu..


walaupun xbrsama lg,tp aku tetap menyayangi nya..
same spt kite org bersama dulu..
bg aku sukar utk mncari teman hdup spt nya..
smpai skrang aku masih tdk dpt melupakn nya.
bkn senang nk melupakan org yg kite syg..
ia nya xmngkin n x akn pernah berlaku bg aku..
bg aku dia lah segala-gala nya..

0 comments: