BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday 10 February 2012

nothing much to say

setelah sekian lama..
kini aku kmbali utk meng'update'..
xde ape yg nk update kn sgt..
juz sedikit luahan hati yg ttelah sekian lame terpndam..
it's all about myself..

setlah sekian lame,aku mula memendam perasaan kt someone..
pnah aku cuba  luah kn kepadanya..
tp ternyata sukar utk mendapat jwpn yg positif...
dan terpaksa lah aku pndam kn semula..

aku knal dia tidak lah lame sgt..
first2 kanl cm xde pe..
tp lme klamaan aku mula myimpan perasaan terhadap dia..
senyuman nya ckup mambuat ku tertarik..
wajah nye sungguh mnje dan ayu..
gelak tawa nya membuat ku tersenyum..
sekilas pndang  ternyata dia mmg terbaek..
bila dpt renung wajah nya,aku rase sungguh indah dunia ini..
tiada ape yg dapat mnandingi senyuman nya..
ape yg ade pd diri nya ckup mmbuat ku jatuh ahti pada nya..

setelah sekian lame d belenggu kekecewaan,tiba2 dia mncul dlm hidup ku..
kehadiarannya  ckup bermakna..
dia telah bjaya mngembali kn senyuman ku..
dia juga telah mngubah hatiku agar kmbali berteman..
kini aku mampu tersenyuum kmbali apabila merenung wjah nya..
tiada ape yg lebih indah selain dpt melihat si dia senyum..
ternyata ape g terdapat pada diri nya telah
membuat kn dunia ku kembali bersinar..

dia suka mengusik aku dan begitu juga aku..
kadang2 bile d kenang kmbali ia agak melucukan..
kdang2 trsenyum sorang2 d buat nya..
maklum la dia cukup indah..

namun dari riak wajah nya dpt ku lihat yg dia bkn senang utk di miliki..
mngkin dia sudah mpunyai someone yg d sukai nya..
tetapi aku tetap ak cuba utk memiliki nya..
akan ku cuba utk perjuang kn perasaan ku terhadap nya..
dan aku xkn bputus asa selgi tidak mndpt jwpn yg positif drp nya..
smpai skrang aku masih lg berharap agar dia akan mberi jwpn yg positif..
walaupun aku tahu jwpn tersebut tidak mudah utk d ungkap oleh nya..

ckup la stkat nie..
akan ku cuba utk menulis mengenai diri nya dalam mase yg terdekat..
dan 'siapa dia' bair still mnjadi tnde tnya..
segala nya akan ku cerita d laen post..

"Dia Cukup Indah Bagi Ku'..

0 comments: